Jesteśmy w pełnej gotowości i działamy w trakcie powodzi!
Nieustannie analizujemy i reagujemy na zdarzenia w południowo-zachodniej Polsce, starając się na bieżąco monitorować sytuację na terenach zalanych.
Oprócz kontrolowania informacji rządowych, sami zbieramy informacje dotyczące sytuacji powodziowej od kolejnych aptek, szpitali, a także od naszych kierowców. Prowadzimy stały monitoring i ewidencję miejscowości/powiatów zalanych, będących naszymi miejscami dostaw. Koordynujemy bieżącą dostawę leków, aby zachować ciągłość dystrybucji. Powołaliśmy również sztab kryzysowy, który codziennie aktualizuje informacje, zarówno wśród spółek w grupie Pelion S.A., jak i wspomaga utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami.
W obliczu trudności związanych z obecną sytuacją powodziową robimy wszystko co w naszej mocy, aby na bieżąco reagować na wszelkie wyzwania oraz wspierać naszych Klientów, Partnerów i przede wszystkim Pacjentów, którzy potrzebują leków. Nasi kierowcy szukają sposobów na dotarcie do odbiorców, działając jednocześnie bardzo proaktywnie, za co serdecznie dziękujemy! Dojeżdżamy tak daleko, jak tylko pozwala nam na to sytuacja.
Dokładamy wszelkich starań, aby sprostać trudnościom wynikającym z obecnej sytuacji, i pozostajemy do dyspozycji. Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt: logistyka@pharmalink.pl lub pod numerem infolinii: 800 111 203.