Main content

Nasze usługi dopasowujemy do Twoich potrzeb

Covid-19. Szczepionki. Transport. Bezpieczeństwo. Dystrybutor

Call Center

WMS. TMS. Sorter. Rozwój Pharmalink.

Outsourcing Call Center

Oferujemy usługi telemarketingu i dedykowanego biura obsługi klienta. Nasze atuty to znajomość rynku, doświadczenie i profesjonalizm. Zapewniamy doradztwo branżowe i dotarcie do większego grona klientów. Naszą efektywność potwierdzają wyniki.

Efektywnie pod telefonem

Outsourcing biura obsługi klienta i usług typu Call Center przynosi oszczędności związane ze szkoleniem pracowników i zakupem nowoczesnego sprzętu. Dostęp do wyspecjalizowanej kadry gwarantuje wymierną skuteczność działań.

Co z nami zyskujesz?
Obsługa procesu przyjmowania i realizowania zamówień
Prowadzenie dedykowanych zespołów obsługi klienta
Aktywna sprzedaż produktów, wsparcie Salesforce w dotarciu do aptek
Wielokanałowa obsługa zamówień – telefon, e-mail lub e-platforma
Administracja sprzedaży
Telefoniczna obsługa klienta
Raportowanie efektywności dotarcia, KPI

Porozmawiajmy!

Infolinia
800 111 203
E-mail
logistyka@pharmalink.pl

Pozostałe usługi

Obsługa dystrybucji bezpośredniej DtP i DtH

Zobacz

Moduły hurtowni farmaceutycznych

Zobacz

Usługi dla producentów

Zobacz

Obsługa pacjenta domowego

Zobacz
Inne usługi